New Balance
(Gothic II: NK)Changelog z dnia 04.11.2024
Opis zmian:
Aktualizacja wprowadza mniejsze zmiany i poprawki.
Zmiany ogólne:
Mikstury wojownika zostały usunięte. Zamiast tego początkowe obrażenia bohatera będą wyższe w zależności od poziomu trudności. Gothic: +15, Nightmare: +10 obrażeń, Trudny Nightmare: +5.
Miecze świątynnego strażnika zostały nieco ulepszone, a ich cena nieco zmalała.
Naprawiono błąd podczas nauki jednej z umiejętności mrocznego rycerza.
Naprawiono błąd z przywracaniem zdrowia wrogów na trybie "Gniew Beliara".
Naprawiono problem z animacją, gdy gracz użył mikstury chroniącej przed upadkiem.
Naprawiono błąd, przez który wróg z łukiem mógł zawiesić się na początku walki.
Naprawiono błąd, przez który zamrożenie mogło nie działać na wroga.
Naprawiono drobny błąd podczas wyświetlania notatek (strzałka w dół nie zawsze była wyświetlana poprawnie).
Do ustawień modów dodano przyciski służące do szybkiego stosowania zestawów przedmiotów. Przyciski są aktywne tylko wtedy, gdy w gothic.ini włączone są zestawy (bToggleHotbarSets).
Naprawiono błąd z totemami podczas korzystania z pakietu tekstur UAWR.
Pasy i amulety można teraz zmieniać jednym kliknięciem, bez zdejmowania poprzedniego.
Ognik nie przeszkadza już bohaterowi podczas rozmowy z ludźmi lub interakcji z obiektami.
I inne mniejsze zmiany...
Poprawki w pluginie "Ścieżka Prób"
Zmiany i poprawki związane z trybem "Ścieżka prób".
Poprawki w pluginie "Droga Potępionych"
Umiejętność "Szybki przepływ" ma teraz drugi poziom rozwoju.