New Balance
(Gothic II: NK)Changelog z dnia 06.10.2024
Opis zmian:
Aktualizacja poprawia pomniejsze błędy oraz wprowadza osłabienia do niektórych klas. Dodano wsparcie dla pluginu "Ścieżka prób".
Zmiany ogólne:
Zaklęcie światła teraz działa przez 20 minut. Jest dostępne także w przemianach i nie znika już po ponownym wczytaniu gry. Na 5 sekund przed końcem efektu światło stopniowo zacznie gasnąć. Czas trwania zaklęcia jest teraz wyświetlany na ekranie. Można również nakładać zaklęcie światła jedno na drugie, przedłużając efekt.
Chrząszcz Yebak został przeniesiony w nowe miejsce. W starym miejscu często się zawieszał (wymagana nowa gra).
Usunięto animację podczas aktywowania kamieni druidów (tych do teleportacji).
Po wyzwoleniu Jarkendaru w 4 rozdziale Magowie Wody wracają na swoje pierwotne miejsca.
Naprawiono błędy w mechanice gry w kości.
Wilki ducha (wilki Szamana) zostały nieco osłabione.
Topory orków wytwarzane przez gracza wymagają teraz mniej siły (o 25 siły mniej niż obrażenia broni).
Obywatele nie biegną już do wieży, w której przebywa Joe, i nie wyrzucają stamtąd bohatera.
Naprawiono błąd związany z Różdżką Władcy Smoków po ponownym załadowaniu gry.
Runa przywoływacza „Leczenie przywołanych istot" została ulepszona – jeśli bohater ma niewystarczająco dużo zdrowia do jej użycia, odpowiednia informacja pojawi się na ekranie.
Naprawiono błąd, przez który Xardas i Vatras mogli pozostać przy Słonecznym Kręgu w 4 rozdziale.
W Górniczej Dolinie usunięto kamień blokujący przejście do tunelu pod zamkiem.
Dodano wsparcie dla pluginu „Ścieżka Prób”.
Dodano wsparcie dla pluginu „Eksperymentalne skrypty”.
Poprawki w modzie „Droga Potępionych”:
Zmieniono obrażenia niektórych run Maga Krwi.
Wprowadzono drobne zmiany w umiejętnościach Potępionego dla wszystkich klas.
Naprawiono błędy w działaniu Chowańca.
Naprawiono błąd, przez który wojownik walczący pięściami nie mógł używać tarczy podczas walki na pięści (odpowiednie umiejętności zostaną wyłączone).
Chowaniec teraz pomaga nie częściej niż raz na minutę.
Można teraz dostosować procent, przy którym Chowaniec odnawia cechy. Domyślnie jest to 70%.
Naprawiono błąd z runą w 7. rozdziale dla Maga Krwi.