Przebudzenie
(Gothic II: NK)Opis modyfikacji
Przebudzenie to modyfikacja przenosząca Gothica I na silnik Gothica II. Poza oryginalnymi zadaniami i mechanikami modyfikacja zawiera również elementy z innych modyfikacji, takich jak Ludzie z Górniczej Doliny czy Mroczne Tajemnice, a także elementy z innych projektów. Dodano również wiele unikalnych zadań, których nie można znaleźć w innych modach. Przywrócono usunięte lokacje, które miały być częścią gry, ale nigdy nie zostały ukończone, a także wprowadzono poziomy trudności dla tych, którzy lubią wyzwania. Rozszerzenie ponownie zachęca do odwiedzenia Górniczej Doliny w odświeżonej wersji i odkrycia jej sekretów na nowo.
Zmiany ogólne:
- Dostępne 3 poziomy trudności:
- Łatwy - identyczny jak Noc Kruka
- Umiarkowany - minimalne obrażenia: 2, postać zadaje lekko mniejsze obrażenia. Otrzymywane obrażenia są lekko zwiększone
- Trudny - minimalne obrażenia: 1, postać zadaje dużo mniejsze obrażenia. Otrzymywane obrażenia są dużo większe
- Możliwość zostania Guru
- Nowe obozy, dla których możemy wykonywać zadania
- Konsekracja broni u dowolnego z bogów. Każde bóstwo oferuje inne bonusy
- Nowe części ekwipunku: tarcze oraz hełmy
- Nowe rutyny NPC sprawiające, że świat staje się żywszy
- Zaimplementowano elementy z innych modyfikacji: Obóz Przemytników, Gwardia Królewska oraz inne...
- Wolne celowanie do broni dystansowych i magii
- Możliwość nauki walki kosturem
Zmiany względem wersji rosyjskiej:
- Dodano więcej informacji do opisów przedmiotów i ujednolicono opisy
- Wielu npctom, którzy łatwo umierali podczas przemieszczania się po mapie, dodano odporność na obrażenia ze źródeł innych niż gracz
- Dodano wyświetlanie nazwy zadania przy wpisach w dzienniku
- Dodano wyświetlanie brakującego doświadczenia do następnego poziomu przy otrzymywaniu doświadczenia
- Dużo innych mniejszych poprawek..
- Naprawiono dymki dialogowe osób trzecich w trialogach
- Kilof nie stackują się
- Npcty które nie reagowały na kradzież nie będą teraz w kółko komentować otwierania przez gracza skrzyni
- Przywrócono dźwięki wypowiadane przez bohatera, gdy np. nie ma klucza do otwarcia skrzyni
- Zamieniono miejscami modele roślin leczniczych tak aby zgadzały się z tymi z gothica 3. Zmieniono model serafisu
- Npcty podążające za graczem nie będą już zostawały w powolnym trybie chodzenia
- Poprawiono kilka npctów, które zagadywały do bohatera będą bardzo daleko od niego
- Naprawiono błąd sprawiający, że kostury Guru zapewniały również bonus do zaklęć ciemności a kostury ciemności nic nie robiły
- Nazwy wielu interaktywnych vobów są teraz wyświetlane poprawnie