Kowal: Bezimienny bohater
(Gothic II: NK)Opis modyfikacji
Kowal: Bezimienny Bohater to modyfikacja, która jest połączeniem moda "Bezimienny" oraz modyfikacji "Kuzents". Modyfikacja zmienia balans rozgrywki oraz dodaje sporą liczbę ciekawych receptur na bronie, kostury, tarcze oraz wiele więcej. Dodatkowo modyfikacja dodaje parę wątków, które mogliście widzieć już w innych modyfikacjach.
Cechy modyfikacji:
~580 nowych receptur. Gracz może wyuczyć się receptur dla:
broni,
tarcz,
kosturów,
pancerzy.
W pełni konfigurowalny poziom trudności:
możliwość ustawienia skalowania obrażeń kuszy,
zmiana lokalizacji potworów,
możliwość włączenia/wyłączenia bonusów bez konsekwencji,
alternatywne drogi nauczania dla magii oraz kowalstwa,
możliwość włączenia/wyłączenia dodatkowych statystyk z jedzenia,
możliwość włączenia/wyłączenia zadań łowcy głów,
ograniczenie snu,
specjalne umiejętności do potworów,
możliwość włączenia/wyłączenia zachowania stadnego dla potworów,
możliwość włączenia/wyłączenia agresji potworów,
możliwość włączenia/wyłączenia tchórzostwa u przeciwników.
Dwie nowe grywalne gildie: magowie wody oraz myśliwi.
Nowe specjalne typy amunicji.
Wolne celowanie. Gracz może zdecydować jak ma zachowywać się wolne celowanie.
Możliwość uruchomienia obrażeń obszarowych. Gracz może zdecydować dla jakiego typu broni działają obrażenia (tylko broń do walki wręcz)
Zmiany w balansie złota.
Zmiany w balansie rozgrywki.
Nowe tereny znane z modyfikacji VarusBikerMod.
Oraz wiele, wiele więcej...