L'Hiver
(Gothic II: NK) ← Wróć do listy aktualizacji
Aktualizacja 1.5
Opis zmian:
Przebudowany system modlitw u Innosa, wzmocnienie broni dwuręcznych, zmienione progi PN u nauczycieli.
Zmiany ogólne:
- Minimalne obrażenia zmniejszone z 25 do 15
- Modlitwy w świątyni Innos działają teraz w następujący sposób:
- -100 darmowych modlitw (5% na otrzymanie + 1HP)
- -60 modlitw za 50 złota (50% na otrzymanie + 1HP)
- -30 modlitw za 100 złota (80% na otrzymanie + 2HP)
- -15 modlitw za 200 złota (losowy bonus)
- nie możesz otrzymać many jeżeli nie jesteś magiem lub nowicjuszem, nie możesz otrzymać siły lub zręczności jeżeli jesteś magiem, + 1 siły, + 1 zręczności, + 2MP, + 5HP)
- Grobowy mech, klucze i inne rzeczy z wersji 1.4 są teraz poprawnie umieszczone w świecie
- Naprawiono błąd, w którym średnia zbroja najemnika wyświetlała koszt 500, ale faktycznie kosztowała 750
- Zmieniono niektóre zbroje do wytworzenia, teraz możesz tworzyć mocniejsze zbroje na poziomie eksperta zbrojmistrza
- Wzmocniono bronie dwuręczne według schematu:
- +10 obrażeń dla broni z atakiem <50
- +20 obrażeń dla broni z atakiem >= 50 ale <100
- +35 obrażeń dla broni z atakiem >= 100 ale <150
- +50 obrażeń dla broni z atakiem >= 150
- Powinno to uczynić broń 2H bardziej użyteczną, bez robienia ich zbyt mocnymi, pamiętaj, że te zmiany również wzmacniają NPC z tą bronią
- Naprawiono błąd, w wyniku którego kotły pokazywały opcje gotowania, nawet gdy gracz nie miał składników do przygotowania jedzenia
- Dodano funkcję usuwania kluczy po ich użyciu
- Naprawiono mały błąd w książce „Sztuka walki”, przez który nie wyświetlała tekstu
- Zmieniono efekt graficzny „Świętego Światła” (zarówno runy, jak i zwoju), teraz jest taki sam jak „Światło”
- Wzmocniono regeneracje zdrowia smoków, będą teraz trudniejsze
- „Teleport do przełęczy Górniczej Doliny” znajduje się teraz w ciele martwego paladyna w pobliżu wejścia do Górniczej Doliny
- „Teleport do Starego Zamku w Górniczej Dolinie” jest teraz sprzedawany przez Engora za 500
- Zmieniono progi nauczania dla atrybutów (siła, zręczność, mana):
- z 300 na 350,
- z 200 na 280
- z 160 na 200
- z 120 na 160
- z 90 na 120
- z 60 na 80
- Zaklinanie zostało zmienione. Możesz nauczyć się zaklinania poziomu 2 w 3 rozdziale, a 3 poziomu w 5 rozdziale
- Po nauczeniu się akrobatyki, odblokujesz także nową animację biegu, która jest nieco szybsza niż oryginalna animacja biegu (ale wolniejsza niż mikstury szybkości), co powinno również pomóc w budowaniu dystansowym w zdobywaniu dystansu do strzelania strzałami
- Vatras da teraz 100 sztuk złota za każdą „Starą kamienną tabliczkę”, którą mu przyniesiesz, możesz dać mu 1 lub 28, nie wpłynie to na ilość złota, którą otrzymujesz
- Dodano jeden stół płatnerski (ten używany do tworzenia / ulepszania zbroi) w kuźni obok rynku
- Dodano 1 Czarnego Trolla (w Górniczej Dolinie), ponieważ do stworzenia zbroi potrzebna jest jeszcze jedna skóra czarnego trolla
- Kilka drobnych poprawek w tekście
- Orkowie nie skaczą tak często we wczesnej fazie gry
Zmiany w miksturach i jedzeniu:
- Teraz mikstury są bardziej zorientowane na „późniejszą fazę gry” i będą leczyć obrażenia procentowo (Esencja 30% leczenia, Ekstrakt 50%, Eliksir 70%, Pełnie nadal leczą 100%, ale przepis został zmieniony)
- Viceversa, jedzenie będzie teraz leczyć stałą wartość życia, będąc bardziej użytecznym we wczesnej fazie gry
- Mikstury Pełnia Życia i Pełnia Many mają nowe modele 3D
- Usunięto wzmocnienie mikstury życia i many (mikstury, których mógł się nauczyć tylko czeladnik Constantina, trwale zwiększają leczenie / manę otrzymywaną z mikstur), teraz nie są to mikstury, ale umiejętność, której możesz się nauczyć od Constantina (tylko czeladnik, koszt 10 PN)
- Eliksir życia (stałe maksymalne HP) zmieniono z +25 na +20 maksymalnego HP
- Czas działania Mikstury Szybkości został podwojony (z 40 do 80 sekund)
- Zmieniono „Eliksir Ochrony”, teraz będzie kosztował więcej przedmiotów (3 grobowe mchy, 15 kości szkieletu), ale da lepsze bonusy (+10 zamiast +5), ma to na celu zrównoważenie zmiany minimalnych obrażeń
- Constantino uczy teraz „Eliksiru Siły” tylko wtedy, gdy gracz już nauczył się tworzyć „Eliksir Życia” lub „Eliksir Ducha”
- Sagitta uczy teraz „Eliksiru Zręczności” tylko wtedy, gdy gracz nauczył się już tworzyć „Eliksir Życia” lub „Eliksir Ducha”
- Riordan uczy teraz „Eliksiru Zręczności” tylko wtedy, gdy gracz nauczył się już tworzyć „Eliksir Życia” lub „Eliksir Ducha”