Mod Pack

  (Gothic III)
← Wróć do listy aktualizacji
14 July 2024
Union+ 1.3.1

Changelog z dnia 14.07.2024

Opis zmian:

Aktualizacja wprowadza nowy instalator dla paczki, nowe modyfikacje zmieniające między innymi: balans, wygląd oraz nową fabułę.

 

Nowy instalator:

    Modpack ma teraz własny, bardziej przyjazny dla użytkownika instalator opracowany przez X-Proxy. Funkcjonalność nowego instalatora obejmuje prawie wszystkie funkcje, które znajdowały się w starym Mod-Starterze. Ponadto rozwiązano wiele problemów:

  •         Problem Unicode został rozwiązany. Ciągi znaków gry nie będą już zastępowane znakami "????".

  •         Rozwiązano problem z limitem znaków w jednej linii. Nie ma już potrzeby tłumaczenia ciągów znaków dla języka polskiego i rosyjskiego, mody mogą być tłumaczone na dowolną liczbę języków.

  •         Rozwiązano problem z limitem modyfikacji - teraz kompilacja zawiera ponad 100 modyfikacji i może je instalować bez błędów.

    Kilka nowych funkcji:

  •         Dodano możliwość tworzenia złożonych modyfikacji, które wpływają jednocześnie na zasoby gry i kod gry.

  •         Dodano możliwość określania zależności i kompatybilności modów. Gdy użytkownik wybierze modyfikację z listy, wszystkie wymagane dla niej mody zostaną wybrane automatycznie, a wszystkie niekompatybilne z nią mody staną się niedostępne.

  •         Dodano tryb deweloperski, który pozwala na rozpakowywanie/pakowanie modyfikacji w trybie przyspieszonym.

  •         Możliwe jest dostosowanie niektórych parametrów pliku ini bezpośrednio z poziomu instalatora.

  •         Modyfikacje mogą teraz posiadać kilka zrzutów ekranu jednocześnie, które można przewijać w menu.

  •         Aby zapoznać się z pełną listą funkcji nowego startera, należy przeczytać szczegółową instrukcję.

Nowa zawartość:

  •     Achievements Mod - Modyfikacja wprowadza zestaw osiągnięć, które nagradzają gracza po spełnieniu określonych warunków.

  •     Quest Edit - Modyfikacja zawiera poprawki do zadań z oryginalnej gry. Wśród nich jest rozwiązanie konfliktu wokół Avogadro w Trelis (teraz możliwe jest zebranie 100% reputacji bez zabijania alchemika), usunięcie przedmiotów questowych z ekwipunku NPC, niewielka redystrybucja reputacji w enklawach i nie tylko.

  •     Fixed Pockets - Modyfikacja zmienia mechanikę kradzieży kieszonkowej, upodabniając ją do jej odpowiedników w Gothic 2: Noc Kruka i Kronikach Myrtany. Wszystkie nazwane postacie niezależne mają spersonalizowane skrypty kradzieży i unikalne łupy. Szansa na porażkę została całkowicie wyeliminowana.

  •     Paid Bonus Mod - Modyfikacja zmienia sposób otrzymywania przez gracza stałych bonusów, które w oryginalnej grze były uzyskiwane poprzez ukończenie określonych zadań.

  •     Animals Hardcore Mod - Przyspiesza ataki zwierząt.

  •     Retextured Final - Paczka tekstur. 

  •     NewMagicforNPCs i NewBalance - Wprowadzające globalne zmiany w balansie gry i systemie walki.

  •     CombatFix - Wyłączenie trybu wściekłości dla bestii z UpdatePack 1.05.

  •     Monster Damage - Umożliwiaj dostosowanie obrażeń jakie potwory zajadą NPC.

  •     FontScale - Naprawia skalowanie czcionki w grze.

  •     Subtitles - Wydłuża czas trwania dialogów bez głosu.

  •     Item Locator - Wyświetlanie ikon niezebranych przedmiotów w okolicy.

  •     ItemMap - Interaktywna mapa w grze pokazująca lokalizację najważniejszych obiektów.

  •     FloatingDamage - Wyświetlanie ilości zadanych obrażeń.

  •     StatBarValues - Poziomy zdrowia, many i wytrzymałości są wyświetlane za pomocą liczb w interfejsie gry.

  •     QuickLoot - Szybkie podnoszenie przedmiotów.

  •     TeleportPartyMembers - Towarzysze teleportują się razem z bohaterem.

  •     TimeMultiplier - Przyspieszanie czasu.

  •     Refresh Trade Generated - Ekwipunek handlarzy jest aktualizowany co 7 dni.

  •     Extended Frying - Pieczenie mięs z modów przy ognisku.

  •     Chszonszcze - Deptanie owadów i innych małych zwierząt.

  •     G3Fixes - Różne ulepszenia w grze, takie jak możliwość wyłączenia odradzania się bestii, nakładanie statusów (zamrożenie, spalenie) przez magiczne bronie, towarzysze sami atakują wrogów i nie tylko.

     

Arcania/Risen Model Pack ->  Knight Chronicle:

  •     Ze względu na zmianę koncepcji nazwa modyfikacji została zmieniona na Knight Chronicle. Teraz jest to modyfikacja fabularna.

  •     Dodano duży quest z dwoma wątkami fabularnymi prowadzącymi do różnych zakończeń.

  •     Dodano zestaw ulepszeń pancerza pod zręczność, podobnie do pancerza dla siły. Zrównoważono statystyki pancerzy, sposoby wytwarzania, koszty receptur.

  •     Dodano nowe bronie, a także nowe przedmioty, przepisy rzemieślnicze, strzały itp.

  •     Dodano nowych bohaterów niezależnych oraz unikatowych wrogów.

  •     Dodano nowy gatunek potwora z unikalnym trofeum łowieckim.

  •     Krokodyle mają teraz dźwięki z Gothic 2 i nie używają dźwięków jaszczurów.

  •     Zmieniono "Zbroję władcy" z moda LTM. Teraz jest dostarczany z hełmem, zmieniono jego statystyki, a także sposób jej zdobycia.

  •     Zwiększono liczbę pustynnych ścierwojadów, aby łatwiej było znaleźć ich skóry.

  •     Poprawiono normalmapy i tekstury niektórych przedmiotów.

  •     Ślad broni podczas korzystania z mistrzowskiego rapiera i wykwintnej szabli pokładowej jest teraz zgodny z ich zasięgiem.

  •     Naprawiono błąd, który powodował, że pancerz zwiadowcy nie dodawał wytrzymałości do jego pancerza.

  •     Naprawiono błąd, który powodował, że strażnicy karawany odradzali się po wczytaniu gry.

  •     Naprawiono miejsce odradzania się jednego z bandytów, który nie powinien teraz atakować pobliskich wilków, powodując przedwczesną walkę między rycerzem a bandytami.

  •     Dodano funkcję otwierania/zamykania przyłbicy niektórych hełmów.

  •     Nowe tekstury dla rycerzy i paladynów.

  •     Naprawiono błąd, który powodował, że wędrowny rycerz nie dawał graczowi piątego schematu.

  •     Naprawiono błąd, który uniemożliwiał tworzenie zatrutych strzał.

Immersive World:

  •     Poprawiono wytwarzanie strzał i bełtów na stole warsztatowym. W tym celu wprowadzono możliwość zbierania drewna opałowego w świecie Myrtany.

  •     Dodano przejście z jaskini złodziei zboża w Gocie.

  •     Dodano możliwość wytwarzania pierścieni. Należy ukończyć zadania i nauczyć się umiejętności "Jubilerstwo".

  •     Immersive Gui jest teraz częścią głównego moda Immersive World.

Intuitive Combat System:

  •     ICS dla Balance Ultimate mod jest teraz częścią głównego moda ICS, ponieważ częściowo udało się naprawić błędy z szybkimi atakami.

  •     Ulepszone ataki bronią jednoręczną zostały spowolnione, przywrócono oryginalne animacje.

  •     Zaimplementowano nowe animacje normalnych ataków bronią jednoręczną. Wszystkie animacje są bardziej poziome w porównaniu do oryginału, dzięki czemu trafiają więcej przeciwników.

  •     Różne zestawy animacji będą działać z tarczą i bez niej.

  •     Naprawiono błędy, które powodowały znikanie ramienia bohatera podczas animacji uderzeń bronią jednoręczną.

  •     Nieznacznie zwiększono prędkość i odległość odskoku z UpdatePacka.

  •     Niewielkie zmiany w animacjach kosturów i halabard.

     

Tame Animal:

  •     Naprawiono błąd polegający na braku możliwości oswojenia zwierzęcia za pomocą przynęty mięsnej, mięsa antylopy, wieprzowiny i dziczyzny.

  •     Dodano przepis na truciznę z żądeł tarantuli i odpowiadający jej drop. Zwiększono ich ilość.

  •     Dodano więcej przeciwników do ruin Al-Shedim.

  •     Szablozęby można teraz oswajać tylko za pomocą silnej przynęty.

Conquest:

  •     Naprawiono błąd, który powodował, że kapitan Hugo nie dawał graczowi swojego rapiera.

  •     Obniżono cenę ubrań wędrowca, które można kupić u Farmona podczas zadania "Zdradziecki goniec".

  •     Niewielkie zmiany w zadaniu "Dziwne zachowanie".

  •     Najemnicy na farmach zbożowych i mlecznych nie należą już do Montery po wykonaniu zadania od Sanforda, aby je oczyścić.

  •     Asasyni w miastach orków nie znikają już pod koniec rewolucji.

CNQ_MagicWeapons:

  •     Podczas rzucania zaklęć na tarcze nie są one już automatycznie wyposażane.

  •     Naprawiono błąd powodujący brak możliwości rzucania wszystkich rodzajów zaklęć na broń runiczną.

CNQ_Dragons:

  •     Lodowe ostrze zostało przywrócone do jaskini Runaka.

  •     Zwłoki pirata z EndGame na wyspie z dwoma kapłanami zostały przywrócone, ale zbroi łowcy smoków nie można znaleźć w jego ekwipunku.

  •     Naprawiono krytyczny błąd, który uniemożliwiał ukończenie jakiegokolwiek zadania w tym modzie.

Balance Ultimate:

  •     Koraz nie walczy już dla rebeliantów.

  •     Naprawiono błąd, który powodował, że strzały z rudy nie były wytwarzane.

Poprawki:

  •     Naprawiono błędy związane z kupowaniem zbroi poprzez dialog.

  •     Skarb w pobliżu namiotu nad Bragą ponownie zawiera lekką zbroję koczownika.

  •     Przepis na "Zbroję łowcy" wymaga teraz skór szablozębów, które pozyskuje się z tych potworów, niezależnie od zainstalowanych modów.

  •     Dzik w pobliżu pustelnika Creightona nie odradza się już po wczytaniu.

  •     Usunięto jabłko wiszące w powietrzu nad najemnikiem Trano.

  •     Naprawiono błąd graficzny z głową Lestera.

  •     Bez moda LTM_NPC nowe przedmioty, w tym skrzynia Tyrone'a, nie będą się już pojawiać w uwolnionym Cape Dun.

  •     Naprawiono błąd z brakującymi ciałami dwóch rebeliantów w wyzwolonym Cape Dun bez moda LTM_NPC.