Edycja Rozszerzona+

  (Gothic I)
← Wróć do listy aktualizacji
12 June 2024
1.0.5.6

Wersja 1.0.5.6

Opis zmian:

Poprawa masy błędów, dodanie nowych tekstur, przedmiotów, oraz poprawa siatki świata.

  • Poprawiono błąd z błędną ilością wytwarzanych przedmiotów podczas craftingu.

  • Zmieniono progi do nauki zręczności.

  • Usunięto zbędny klucz u szkieleta gwardzisty.

  • Założono łuk dla Diega po skończonym dialogu z Orrym.

  • Poprawiono błąd w warunkach u Quentina w zadaniu z opuszczoną kopalnią.

  • Poprawiono błąd w warunku u Clawa odnośnie alchemii.

  • Zamieniono kilka NPC w starym obozie w 4 rozdziale na śmiertelnych.

  • Poprawiono dialog kupowania przepisów u Samuela oraz dodano wizualne wyświetlanie tych przepisów.

  • Dodano sprawdzenie, czy Grim żyje. Bo powodowało to błędy przy rozmowie z Lesterem.

  • Poprawa dialogów oraz wątku z opuszczoną kopalnią - Poprawiono wiele literówek, oarz innych błędów w dialogach.

  • Dodano info u Varta i Willa, że jest wymagany drugi rozdział.

  • Poprawiono błąd w nazwie nieumarłego gwardzisty.

  • Dodano party member dla Sakhara, Hargosa, Chrisa oraz Arnolda.

  • Zmieniono drogę, którą idzie Mirzo do nowego obozu.

  • Dla wszystkich dodatkowych opcji z edycji rozszerzonej stworzono osobne menu w ustawieniach (nowe opcje to: -nowy system nauki u nauczycieli, możliwość wyłączenia gildyjnego przywitania, czerwony kolor przy ryzykownych dialogach, krew na ekranie, podczas otrzymywania obrażeń, losowanie szyfru do skrzynek, co wczytanie gry lub przejścia do nowego zenu).

  • Zmieniono kilka npctype z FRIEND na MAIN.

  • Dodano dodatkową rutynę dla Snafa, bo miał problemy z chodzeniem spać.

  • Dodano informacje o możliwości zmiany ilości wytwarzania.

  • Naprawiono problem z nie otrzymywaniem klucza do skarbu craiga, po otwarciu mapy.

  • Zmieniono oraz poprawiono wiele wrogich gildii.

  • Dodano nową broń - porządny miecz.

  • Poprawiono przerywanie interakcji dla NPC.

  • Dodano znikanie przepisów po ich przeczytaniu.

  • Dodano Milowi przepis na zapiekankę w 3 rozdziale.

  • Dodano otrzymywanie XP za otwieranie skrzynek wytrychem, ilość XP zależy od długości szyfru (5 xp za 1).

  • Poprawki w rutynie orkowych szamanów, teraz gdy się modlą i się do nich zbliżymy, to nas sami zaatakują.

  • Poprawiono zachowanie NPC (Strażników), podczas gdy bijemy się z wrogo nastawionymi NPC (np. Bonie).

  • Poprawka z walkami na arenie, teraz NPC (Strażnicy) się nie triggerują, gdy bijemy kogoś na arenie.

  • Orkowie teraz biegną do ataku z wyciągniętą bronią.

  • Poprawiono błąd, że przy założonym ulu-mulu orkowie nas atakowali.

  • Nie trzeba dobijać wrogo nastawionych przeciwników, giną od razu (Czasami może być problem taki, że giną dopiero jak wstaną z ziemi).

  • Poprawiono pozycję tekstu dla wyświetlania ilości w okienku craftowania.

  • Poprawki w zabieraniu rudy przez NPC, podczas gdy jesteśmy powaleni na ziemię, teraz zabierana ilość rudy jest losowa, maksymalna wartosć to połowa posiadanych bryłek rudy.

  • Dodano możliwość wyłączenia czerwonych opcji dialogowych.

  • Poprawiono błąd w którym, gdy przeciwnik był podpalony i się wyciągnęło broń, to ginął natychmiast.

  • Dodano kopaczy do opuszczonej kopalni, wcześniej była pusta.

  • Usunięto niepotrzebne zadania w opuszczonej kopalni.

  • Usunięto Guya ze świata, po zrobieniu zadania robotnik do kopalni.

  • Zmieniono gildię dla opętanyh nowicjuszy.

  • Dodano wyświetlanie aktualnego rozdziału w oknie statystyk.

  • Wyrzucono niepotrzebne i poblokowane zadania.

  • Usunięto możliwość wybrania dowolnej gildii będąc kopaczem, nie pasowało to i powodowało błędy.

  • Dodano gildie strażników jako właścicieli skrzyń przed starą kopalnią.

  • Zakończenie questu ścieżka kreta, gdy przystanie się na propozycję Flinta.

  • Poprawiono zachowanie przeciwników po rozmowie z Kalomem w Świątyni Śniącego, teraz wszyscy przeciwnicy (opętani nowicjusze, kalom, apokaliptyczni i fanatyczni strażnicy) rzucają się na bezimiennego i nie biją się między sobą, jeśli są wrogo nastawieni.

  • Usunięto zadanie ze złotym medalionem u Darriona.

  • Usunięto Gor Bobe z Bractwa w 4 rozdziale.

  • Poprawiono warunek u Quentina, przy zadaniu ze znalezieniem przyjaciół.

  • Poprawiono zachowanie NPC podczas ataku, teraz zatrzymuje się szybciej i nie biegnie już dalej.

  • Dodano losowanie szyfru do skrzynek, przy każdym wczytaniu gry, lub wejściu do innego zena.

  • Planowane jest jeszcze jej ulepszenie, że przy 2 poz. zabierana jest również jeszcze inna rzecz oprócz rudy.

  • Przerobiono kradzież kieszonkową, tak żeby nie była losowa, ale wymagała zręczności (Tak samo jak jest w G2).

  • Zmniejszono dzikom odporność na pociski do z 50 do 30.

  • Poprawa nieumarłego gwardzisty w kopalni, ponieważ nie atakował, jak się do niego podeszło.

  • Poprawa nastawienia garotników w sali Gomeza, oraz tych w siedzibie magów.

  • Przeniesiono Huno do innego miejsca w 4 rozdziale.

  • Demon Kastagira atakuje teraz bohatera, po oddaniu kryształu Kastagirowi.

  • Usunięto zbędne sakiewki oraz skrzynie z niepotrzebnymi rzeczami.

  • Dodano znajdźkę w jaskini nieopodal bractwa.

  • Usunięto niepotrzebny teleport do łowców orków.

  • Poprawiono nazwę Klingi Ognia.

  • Zwiększono HP Aidanowi do 350.

  • Dodano dodatkowy evt w cytadeli.

  • Zaktualizowano Treść ksiąg.

  • Dodanie nowych broni, Eventu, poprawa błędów w dialogach, nowy wygląd dla trolla z kanionu.

  • Dodano pełzacza wojownika w Jaskini nieopodal Bractwa.

  • Dodano nowe bronie Fiskowi na sprzedaż.

  • Inne mniejsze poprawki.