Axyl MMORPG
(Gothic Online)Changelog 21.01.2024
Opis zmian:
Wprowadzenie systemu Daily Zadań, piekielnych dungeonów i większej ilości poprawek.
Sakralne Artefakty
Sakralny Arefakt Złodzieja
20 Precyzja
30 Kleptomancja
5 Szansa na przedmiot ze skrzyń na wytrychy
Sakralny Artefakt Niszczyciela
15 Destrukcja
12 Pozyskiwanie Złoto (Posągi)
8% Przełamanie Uniku
Sakralny Artefakt Fortuny
18% Bonus Złota
18% Kleptomancja
40% Doświadczenie
40% Doświadczenie Broni
Sakralny Artefakt Pogromcy
15 Dominacja
15 Siła
Sakralny Artefakt Podróżnika
12 Determinacja
8 Obrona Ogólna
Sakralny Artefakt Mnicha
50% Siła Leczenia
10% Punkty Życia
Sakralny Artefakt Zwinności
18% Unik
30 Szybkość Ruchu
Sakralny Artefakt Stali
35% Odproność na Cios Krytyczny
7% Odporność na potwory
Sakralny Artefakt Tytana
35 Napastliwość
5% Obrażenia PVM
Sakralny Artefakt Błogosławieństwa
Punkty Życia 10000
Regeneracja Procentowa 2%
Sakralny Artefakt Potęgi
Obrazenia 12%
Odporność 8%
Sakralny Artefakt Władcy
25% Silny na Władców
7% Odporność na Zaklęcia
Sakralny Artefakt Ataku
190 Obrażeń
15 Zręczności
Sakralny Artefakt Zdobywcy
6% Double Loot
10% Kradzież Życia
20% Chciwość
Sakralny Artefakt Starożytnych
40% Siła na Posągi
6% Obrażenia PVM
Sakralny Artefakt Waleczności
30% Silny na Wyprawy
20% Siłny na Ludzi
Sakralne Artefakty
Wymagany poziom postaci: 81
Przedmiot potrzebny do otworzenia nowego okna:
Sakralna Pusta Pieczeć (Pieczęć trzeba napełnić - Odkryjecie w grze recepture)
Nowe Przedmioty:
Sakralne Złoto (Górnik - Jarkendar+)
Sakralna Woda (Alchemik - Jarkendar+)
Sakralny Odłamek (Piekielne daily wyprawy)
Skruszona Sakralna Pieczęć (Złodziej - Jarkendar+)
Sakralny Element I (Sklep za Dukaty)
Sakralny Element II (Powtarzalna piekielna wyprawa)
Sakralna Pusta Pieczęć (Crafting Kowal - Jarkendar [Obóz Bandytów])
Sakralna Naładowana Pieczęć (Naładowanie przy pomocy odpowiednich przedmiotów)
Certyfikat Piekielnych Wypraw (Daily Shop + Piekielny Odłamek [Myśliwy])
Piekielny Odłamek (Myśliwy - Jarkendar+)
Piekielny Klucz (Umożliwia Dostęp do Daily Piekielnych Wypraw - Wytwarzanie u Klucznika [Valendor])
Mapa Skarbów (Pozwala zwiększyć limit dziennych wejść na wyprawę "Wyspa Skarbów" o 1 "Każda postać może użyć ten przedmiot maksymalnie raz")
Legendarna Pradawna Kula (Pusta) [Pradawny Strażnik Podziemi]
Legendarna Pradawna Kula (Nasycona)
Kamień Szczęścia (Daily Shop)
Czeladnicy
Nowe przedmioty & Receptury (Jarkendar+)
Myśliwy
Alchemik
Górnik
Złodziej
Crafting
Kevin (Kowal - Obóz Bandytów)
Corvyn (Sklep za dukaty) - Sakralny Element I
Daily Shop
Bogacz Sengrad (Valendor - Obok Burmistrza)
Dostępny od 20 poziomu postaci
Kwatermistrz Zakonu (Jarkendar - Obóz Piratów)
Dostępny od 65 poziomu postaci
Dostępne przedmioty:
Certyfikat Piekielnych Wypraw
Piekielny Klucz Daily
Piekielny Klucz
Mikstura Północy
Mikstura Odkrywcy
Mikstura Złoczyńcy
Eliksir Badacza (Wielki)
Kamień Szczęścia
Daily Questy
Ale Jaja! (Hilda)
Zapotrzebowanie - Aligator! (Randalf)
Dziwne Tablice I (Sorento)
Zapotrzebowanie - Zioła! (Soromir)
Zapotrzebowanie - Rzadkie Zioła! (Vincent)
Złodziejaszek! (Obdartus)
Połamania Kija! (Rybak Mir)
Dzikie bestie (Nefren)
Dostawa Rudy (John)
Oczyścić Ruiny (Przeor Ertos do 50 poziomu)
Szczątki (Creol)
Oczyścić Przełęcz (Generał Welfron - Valendor do 65 poziomu)
To był Pewniaczek (Corvyn)
Owocowy Sok (Flint)
Problem Skryby (Skryba - Jarkendar)
Obawy Ostena (Osten)
Narastające Zagrożenie (Cedric - Podziemia)
Kolejna Część Almanachu (Oberon - Podziemia)
Gulasz Amira (Amir - Podziemia)
Strzaskana Tablica (Seraphius - Podziemia)
Nowy Bonus:
Przełamanie Uniku
Niweluje unik przeciwnika (Potwory / Gracze)
Szansa na Podwójny Drop z wypraw
Nowe Legendarne Przedmioty:
Leg. Miecz Pradawnych
Leg. Ostrze Pradawnych
Leg. Łuk Pradawnych
Odblokowano Dodatkowych 6 Stopni w Ciężkim Pancerzu Nordmarczyka
Leg. Piekielny Amulet
Nowy Ognik
Legendarny
Piekielne Wyprawy
Piekielna Stara Kopalnia
Wymagany poziom: 81
Poziom Trudności: Śmiertelny
Czas do ponownego wejścia: 24 Godziny
Możliwość zwiększenia wejść dziennych: Tak
Wymagany przedmiot: Piekielny Klucz (Daily)
Najcenniejszy przedmiot:
Sakralny Odłamek
Zagadkowa Skrzynia
Leg. Piekielny Amulet
Piekielny Zaczarowany Las
Wymagany poziom: 81
Poziom Trudności: Śmiertelny
Czas do ponownego wejścia: 24 Godziny
Możliwość zwiększenia wejść dziennych: Tak
Wymagany przedmiot: Piekielny Klucz (Daily)
Najcenniejszy przedmiot:
Sakralny Odłamek
Zagadkowa Skrzynia
Leg. Piekielny Amulet
Piekielne Ruiny Klasztoru
Wymagany poziom: 81
Poziom Trudności: Śmiertelny
Czas do ponownego wejścia: Brak
Wymagany przedmiot: Piekielny Klucz
Najcenniejszy przedmiot:
Sakralny Element II
Piekielny Klucz (Daily) [Rare]
Niespodzianka :)
Piekielna Orkowa Przełęcz
Wymagany poziom: 81
Poziom Trudności: Śmiertelny
Czas do ponownego wejścia: 24 Godziny
Możliwość zwiększenia wejść dziennych: Tak
Wymagany przedmiot: Piekielny Klucz (Daily)
Najcenniejszy przedmiot:
Sakralny Odłamek
Zagadkowa Skrzynia
Leg. Piekielny Amulet
Piekielny Kanion
Wymagany poziom: 81
Poziom Trudności: Śmiertelny
Czas do ponownego wejścia: 24 Godziny
Możliwość zwiększenia wejść dziennych: Tak
Wymagany przedmiot: Piekielny Klucz (Daily)
Najcenniejszy przedmiot:
Sakralny Odłamek
Zagadkowa Skrzynia
Leg. Piekielny Amulet
Nowy system braku Kolizji!
Nic innego jak "Przenikanie" przez natarczywe jednostki, dzięki czemu nie będziecie mieli problemu z "blokowaniem się"
Obecnie zastosowaliśmy go do potwora "Straszliwy Pająk" w przyszłości z pewnością użyjemy go również do systemu petów, myśleliśmy również nad wprowadzeniem możliwością dowolnego konfigurowania tej opcji przez graczy!
Mapa Skarbów
Przedmiot dostępny do zdobycia ze skrzyń na wytrychy na lokacji "Jarkendar"
Każdy gracz może użyć ten przedmiot jednorazowo
Przedmiot pozwala zwiększyć limit wejść dziennych o 1
System zwiększania wejściówek na limitowane wyprawy
Możliwość zwiększenia ogólnego limitu wejść
Możliwość dodatkowych wejść
Dodatkowe zmiany:
Wyraźne oznaczenia Władców, Posągów, Elit
Od teraz nikt z was nie będzie miał wątpliwośći, który przeciwnik jest władcą, posągiem, elitą, również nie będziecie mieli problemu z wykryciem ich w stadach, ponieważ nad nazwami przeciwników pojawiła się estetyczna i stosowna informacja. Np. "BOSS".
NPC posiadający Daily Questy
Wszystkie npc, które posiadają Daily Questy mają nad sobą napis "Daily Quest".
Przebudowano okno dialogów.
Zaktualizowano zabezpieczenie przeciwko "Spamowaniu klawiszy"
Nie będzie już można omijać kary doświadczenia przy pomocy "Macro" etc.
Zaktualizowano system łowienia
Już nie powinno dochodzić do sytuacji, że może wyłowić gracz więcej niż 1 przedmiot.
Dodano możliwość wytwarzania x 10 "Tęczowa Perła"
Zaktualizowano wygląd startowych przedmiotów.
Zredukowano doświadczenie z potworów na wyprawie "Obóz Banitów" względem reszty wypraw.
Zredukowano doświadczenie z potworów na wyprawie "Jaskinia Pająków" względem reszty wypraw.
Dodano informacje na Fragmencie Antycznego Klucza, gdzie można wycraftować cały klucz.
Delikatnie zwiększono szansę na drop notatek z posągów w "Podziemiach Jarkendaru"
Wprowadzono przyciski do rozpoczęcia wypraw
Stara Kopalnia
Zaczarowany Las
Ruiny Klasztoru
Orkowa Przełęcz
Kanion Zdobywcy
Bronie Starożytnych+0-9
Przełamanie Uniku
1 - 5%
Bronie Pradawnych+0-9
Przełamanie Uniku
5 - 10%
Poprawiono błąd z handlowaniem Miksturą złoczyńcy, od teraz można przekazywać je miedzy graczami oraz wystawiać na bazar.
Poprawiono wygląd posągów Banity
Strata doświadczenia:
Zawsze zabiera 1% od wymaganego doświadczenia
Usunięto możliwość zdobycia świątecznych karpi z łowienia.
Usunięto możliwość zdobycia prezentów oraz świątecznych monet po wykonaniu wyzwań.
Usunięto błędny przedmiot w dropie "Lord Goblin"
Dom Aukcyjny
Od teraz po upływie 30 dni przedmioty z bazaru ulegają zniszczeniu.
Ustawienia Muzyki
Od teraz odpowiada za całą Muzykę w grze (Wcześniej tylko za świąteczną)
Kanion Zdobywcy
Lekkie zmiany w wyprawie "Kanion Zdobywcy" tak aby próg wejścia był przyjemniejszy względem poprzednich i nastepnych wypraw, po dłuższej analizie łatwo zauważyć iż była to najbardziej wymagająca wyprawa dotychczasowo.
Zmniejszono życię o 20%
Owładnięty Troll
Ognisty Strażnik
Posąg Wstąpienia
Zdobywca
Zredukowano ilość wymaganych potworów do zabicia na wyprawie Kanion zdobywcy
Kąsacze -> 50 na 30
Gnory ->
70 na 35