Lobos

  (Gothic II: NK)
← Wróć do listy aktualizacji
01 May 2024
Definitive Edition

Lista zmian

Opis zmian:

Aktualizacja dodaje pełną polską lokalizacje oraz zmienia wiele aspektów rozgrywki.

Opis zmian:

  • Pełny polski dubbing do moda nagrany przeze mnie, graczy, widzów oraz profesjonalnych aktorów.

  • Dodana została magia i możliwość gry pod magię.

  • Trzy poziomy trudności (Story, Balanced, Ultra).

  • Nowa ścieżka rozwoju legionisty-maga wraz z nowym setem pancerzy przeznaczonym wyłącznie dla nich.

  • Dodano 5 nowych umiejętności, w tym 2 dla maga.

  • Możliwość skalowania obrażeń zaklęć z maną.

  • Nowe przedmioty (miecze, kostury, pancerze, rośliny, runy, książki, mikstury, przedmioty różne, voby).

  • Poszerzone lokacje.

  • Nowy ZEN (nowa mapa).

  • Nowi NPC i potwory.

  • W modzie pojawią się piraci.

  • Nowe wątki i dialogi.

  • Poprawione zakończenia moda.

  • Walki na arenie.

  • Czasowe wspomagacze zwiększające umiejętności walki, statystyki i ochronę.

  • Dodany został częściowy respawn potworów z 4 rozdziału w późnym rozdziale 3 gry.

  • Dodane zostały bossy, które dają lepszy łup niż ich zwykłe odpowiedniki potworów/NPC. Ponad to gracz otrzyma Punkty Nauki za każdego pokonanego bossa.

  • Mapa teleportacyjna do szybkiej podróży, jeśli gracz uprzednio odkrył daną lokację.

  • Od teraz za bicie żołnierzy będąc członikiem Legionu Lord Santos wymierza nam grzywnę, a jeśli gracz nadal będzie łamał kodeks Legionu spotka go kara skutkująca trwałą utratą punktów życia.

  • Możliwość modlitwy do Oriona na podobnej zasadzie, co w Gothic 2.

  • Przewaluowanie obrażeń i wymagań wszystkich dostępnych broni plus zbalansowanie magii w modzie.

  • Dodano intro oraz outro do moda.

  • Błąd ze strzelaniem i bieganiem NPC przez kolce w świątyni został naprawiony.

  • Dodanie reakcji przełożonych na wtargnięcie bohatera do krypty.

  • Dodano handlarzom wiecej strzał i bełtów.

  • Dodano możliwość nauki podstawowych trofeów w 1 rozdziale w przypadku, gdy zawaliliśmy polowanie.

  • Dodano możliwość nauki wyrywania rogów cieniostwora i oddawania ich do Prahla za złoto i doświadczenie.

  • Nowe menu statystyk i dziennika.

  • Poprawienie rutyn Jocke i protektora, które powodowały śmierć i znikanie tych postaci u niektórych graczy.

  • Przebalansowanie zasięgu broni i dodanie informacji w opisie broni.

  • Poprawiono nazwy przedmiotów po podświetleniu, wszystkie zwoje i mikstury mają dokładną pełną nazwę zamiast 'Mikstura' czy 'Zwój'.

  • Zredefiniowany system kradzieży kieszonkowej.

  • Dodano możliwość noszenia bandany takiej jak mają niektóMożliwość wymiany starych monet na nowe unikatowe przedmioty.

  • Zmniejszono ilość potworów i ich odradzania się, co rozdział w niektórych miejscach.

  • Usunięto tytoń z możliwego do wylosowania łupu z ciężkich skórzanych paczek.

  • Dodano teleport pomiędzy doliną a grotą.

  • Dodano biżuterię dla maga analogicznie do wojownika.

  • Dodano pas dla maga.

  • Niektórzy NPC będą od teraz nieśmiertelni aż do 3 rozdziału.

  • Dodano możliwość skórowania demonicznych rozpruwaczy, cieniostworów, wargów i wilków.

  • Dodano więcej przepisów do gry, między innymi przepis na zupę dającą stały bonus do many.

  • Poprawiono pojawienie się klucza do Groty w przypadku, gdy gracz odrazu zabija Cesara bez rozmowy.

  • Poprawiono wymarsz z Balorem na pustyni. Od teraz nie można wejść do wioski razem z żołnierzami.

  • Więcej mrocznych plot twistów.

  • Nieznaczne osłabienie NPC w kopalni w 1 rozdziale, by ułatwić graczom walkę w początkowych etapach gry.

  • Dodano więcej przedmiotów do zdobycia.

  • Dodano możliwość ulepszenia najlepszych broni u Carlosa: Złodziej Dusz, Topór Boga Wojny, Łuk Mistrza Wojny, Rozcinacz Światów.

  • Ulepszenie broni skutkuje utratą premii do umięjętności posługiwania się bronią, ale ich obrażenia znacznie się zwiększają.

  • Niektóre rośliny i przedmioty spożywcze odnawiają inną ilość punktów życia i many. Piwa, wina gin odnawiają teraz więcej many.

  • Ciemne grzyby odnawiają teraz 10 punktów many zamiast 5 punktów życia.

  • Wzięto pod uwagę za słabe obrażenia od broni jednoręcznych pod zręczność w 3 rozdziale.

  • Wzięto pod uwagę za słabe obrażenia od kusz pod siłę w 3 rozdziale.

  • Poszerzono Biologowi serię zadań związanych z badaniami o jedną misję na elitarny poziom.

  • Poprawienie koloru czcionki, przez którą ciężko było nawigować w dzienniku zadań używając DirecX 11.

  • Poprawienie błędu z blokowaniem się Saimana w podeście w kopalni.

  • Poprawienie rutyn Santosa i Wascara gdy idziemy po Lupino do krypty.

  • Dialog z Lukanem nie jest już wymagany do kontynuowania gry.

  • Poprawiono triggerowanie się bandytów, Malika i Henrego w misji od nadzorcy Santosa.

  • Poprawiono wiszące w dzienniku zadania „Posłaniec” w przypadku jego niewykonania po zostaniu żołnierzem.

  • Poprawiono błąd z zabijaniem żołnierzy przez Lorda Mordraga poprzez niewłaściwe działanie runy „Tchnienie śmierci”.

  • Dialog z adeptem pod bagnami nie jest już wymagany do kontynuowania gry.

  • Kopalnia na pustyni w pobliżu wioski, gdzie niebyło nic oprócz 3 bryłek siarki została bardziej ovobowana.

  • Usunięto bonus many w ogniocierniu. (Gracze go zjadali i niemieli czym tworzyć zupek na ochronę).

  • Dodano bonus +10 do walki bronią dwuręczną do Topora Boga Wojny.

  • Dodano do kupienia mikstury na manę u Biologa i Vito.

  • Od teraz po dołączeniu do Legionu można wybrać sobie broń u Hectora zależnie pod co gramy (2 z nich są unikatowe i nie da się ich zdobyć w inny sposób).

  • Od teraz po dołączeniu do Gwardii można wybrać u Gratusa rodzaj ekwipunku jaki chcemy otrzymywać. (Mag bojowy lub żołnierz) Wybór jest uzależniony od rozwoju naszej postaci.

  • Poprawiono błędne wyświetlanie statystyk pancerzy w oknie dialogowym u Gratusa i Fuada w zależności od poziomu trudności.

  • Najlepsza broń z każdej kategorii dostała efekt pfx (będzie się świecić).

  • Poprawiono wyświetlanie ilości ochrony w oknie statystyk powyżej 300.

  • Najlepsza broń i pancerz będzie do zdobycia nieco wcześniej niż w podstawowej wersji moda.

  • Dodano do gry więcej cieniostworów.

  • Od teraz w zadaniu z Louisem można oddać mu więcej książek.

  • Poprawiono dialog z Abrahamem, w przypadku gdy jego brat zginie.

  • Poprawiono bug ze znikaniem Balora przy bramie po zakończeniu pustynnej wyprawy.

  • Czarne zjawy dostały efekty dźwiękowe.

  • Dodano informacje na ekranie o postępie prac przy naprawie palisady.

  • Dodano informacje na ekranie, gdy zabiliśmy wszystkie chrząszcze dla Hiago.

  • Jeśli Benito zginie podczas misji dla Tadeusza, to gracz dostanie informacje na ekranie i nadal będzie mógł zakończyć zadanie.

  • Ujednolicono opisy przedmiotów, w tym mikstur.

  • Od teraz Biolog w 5 zadaniu z serii zadań badawczych daję nam jedną stałą miksturę zależną od atrybutów gracza.

  • Do uwarzenia pełni życia i pełni many trzeba od teraz dwóch esencji zamiast trzech.rzy z nadzorców. Bandany występują w 5 kolorach.

  • Dodano kilka wydarzeń losowych.