Edycja Rozszerzona+

  (Gothic I)
← Wróć do listy aktualizacji
28 April 2024
1.0.5.5

Wersja 1.0.5.5

Opis zmian:

Poprawa błędów logicznych i dialogów oraz usprawnienie części mechanik.

  • Naprawiono błąd, że bryłki rudy nie resetowały się po odrzuceniu transakcji.

  • Dodano automatyczne przerzucanie bryłek rudy, podczas handlu po wciśnięciu klawisza ENTER.

  • Naprawiono problem w craftingu, że przy dużej liczbie składników, ostatni składnik zawsze pozostawał na ekranie.

  • Usunięto możliwość otwarcia sakiewki Garpa.

  • Brandick juz nie ma amuletu w ekwipunku.

  • Lares jest teraz nieśmiertelny.

  • Naprawiono błąd z wywalaniem gry, podczas kupowania pancerza od Alexa.

  • Zmieniono aivar dla kradzieży kieszonkowej, tak żeby działało z pluginem od Fyryny.

  • Zmniejszono otrzymywane doświadczenie za kradzież, przy wyższych rozdziałach.

  • Usunięto limit zręcznosci przy kradzieży kieszonkowej, teraz można okradać nawet jeśli się ma więcej niż 100 punktów zręczności.

  • Usunięto nieśmiertelność dla Manheima oraz Perricka, w 4 rozdziale.

  • Naprawiono problem z podstawki, że jak ktoś rzuci na nas czar bryła lodu, to nie można się potem ruszyć.

  • Poprawiono dawanie rudy przez Quentina, podczas questa szpieg na bagnie.

  • Poprawiono oraz zmieniono wiele dialogów.

  • Poprawki niektórych błędów logicznych.

  • Dodano możliwość włączenia w gothic.ini testowej opcji, która rozdziela punkty nauki od bonusów (newLearnPointsWithoutBonuses).

  • Dodano możliwość włączenia w gothic.ini testowej opcji dla skalowania broni pod zręczność tj. łuków, mieczy, które wymagają zręczności (scaleWeaponsWithDex).

  • Zmniejszono odporność od pocisków dla młodego goblina.

  • Naprawiono problem, że Connor po wróceniu do obozu bandytów atakował wszystkich.

  • Zamieniono wyświetlanie kłów trolla ziemnego na pazury w okienku dla umiejętności myśliwskich.

  • Dodano z pakietów skryptowych AFSP - EnhancedInfoManager, do lepszego zarządzania dialogami. (Dodatek deweloperski - Spinnery, Answery, Wyłączanie i ukrywanie dialogów, zmiana koloru dialogów itp).

  • Usunięto zręczność z kusz, teraz kusze skalują się całkowicie z siłą (wymagane włączenie w gothic.ini opcji scaleWeaponsWithDex).

  • Dodano możliwość wyboru ilości wytwarzanych przedmiotów przy craftingu Do zmiany ilości służą klawisze < oraz >.

  • Podczas zadania zabijania harpii, Sakhar jest teraz w party z graczem.

  • Dodano możliwość wyłączenia powitania, jeśli należymy do tego samego obozu co NPC. Do włączenia w Gothic.ini (disableGuildsGreeting).

  • Dodano możliwość włączenia w gothic.ini testowej opcji, przy której dołączenie do kopaczy nie blokuje innych gildii. (kopaczNotBlockOtherGuilds).

  • Oznaczono kolorem czerwonym dialogi, po wybraniu których NPC nas zaatakują.

  • Poprawiono reakcję strażnika Dracona na gracza, jeśli ten zbliża się do magazynu w starej kopalni.

  • Zmieniono statystyki dla ubrania myśliwego.

  • Dodano biżuterie w ofertach u Cronnosa w tym mniejszy pierścień regeneracji zdrowia (3 Rozdział).

  • Usunięto skrzynie związaną ze skarbem piratów, druga natomiast nie wymaga klucza i zmieniono jej zawartość.